Kızlar benim ikinci gebeliğim Şuan 7 haftalığız dahim şekil bozukluğum geçer sandım ilkinden sonra doktorum öyle demişti geçmemiş ilki riskli geçti hep uzandım acaba Bundada olur mu diye düşünmekten kafayı yiyorum Şuan çocukta var 2,5 yaşında benim gibi aynı durumu yaşayan var mı ? Çok şükür ilk gebeliğim gününde doğdu