mom_teacher15 İlk üç ay hiç birşey yoktu normaldim ama üçüncü ay bitiyor dörde giriyorum dün gece ilk kez kustum yediklerim ile mi alakalı bilmiyorum ilk üç ay sonra kusması olan mide bulantısı olan oldu mu?
Vandb mom_teacher15 ben 13.haftaya kadar full kustum sonra azaldı ilaçları bıraktım 15.haftaya girdim yine başladı doktor yediğin bişey dokunmuştur tekrar etmez bulantılar kolay kolay dedi ama bilemiyorum
Ulker777 mom_teacher15 13+1 haftadayım 6 haftadan beri kusuyordum prilam dr kullandım biraz azaldı şimdiki haftalarda bitiyor gibime geliyor kusmalar önceler günde 10-12 defa oluyordu şimdi 4-5 günden bir bir iki defa belki olur yani geçiyor