1159098263 Tugcecey açılma var mı diye evet en fazla 1 defa kişiden kişiye değişir tabi o ayrı Ama normal doğumda gelen giden bakıyor maalesef
1159098263 Arkadaşım doğum yaptı geçenlerde en son saydığım kadar 30 kere alttan muayene ettiler dedi ama 2 gün kaldı sancısı yoktu 3 cm açılması vardı sezeryan yaptılar bu arada korkmana gerek yok bana da baktılar 1 saat kaldım doğumhanede 3 defa Alttan muayene oldum dayanılmaz acılı değil sadece kasma kendini hemen bitiyo
1159098263 Daisy0000 mecburi olsa zaten bakılamz haklısınız ama önce normal doğuma alınsa normal olmazsa ameliyat gerekirse kesin alttan bakılır
Gozde_52 Valla benimde mecburi szeryan oldu ilk oğlumda bir daha çatı muayenesi yaşamadım , kesin sezeryan ise bence bakmazlar daha diye düşünüyorum benimde sezeryan olacak ikinci mesela direk ameliyata alır 👍🏻
Aysesultan97 Şöyle olabilir.planli ve mecburi Sezeryan olacak bir kişinin. Diyelim 38+4 de sezeryan doğum tarihi bile belli ama . Bu erken doğum riski ile 33 34 haftalık hastaneye gittti. Sancıları vs çıkıyor ama.ilaclar ile engel olunur . Sezeryan olacaktır ama durdurabildikleri kadar durdururlar. Ama o esnada alttan muayene yaparlar sancılar ile açılma da varsa direk sezeryane alırlar. Bir ihtimal erken doğum riski olup .onu tespit etmek için bakabilirler. ( karışık mi yazdım acaba. Anlaşılir oldu mu bilmiyorum. ) planlı sezaryenle doğum günü belli ve herşey normal ilerler ise hiç alttan bakılmaz .
ebkk Tugcecey benim ilk doğumum sezeryanla olmuştu. İkinci gebeliğim, ve sezeryanla olacak inşallah pazartesi. Ama alttan hiç muayene etmediler. Sadece normal ultrasonda baktılar ve nst.