Sesssi 1palyaco saati saatine içmelisiniz yemeğin başında demişti doktorum sabah yemekle birlikte alıyordum bende
sehrengiz_8 1palyaco kan sulandırıcı iğne de alıyor musunuz ben oğluma hamile iken gündüz coraspirin akşam iğne vuruyordum
Mrtbrv Canım ben saat 9 gıbı FOLIK alıyrm yaklasık 1 saat sonrası falanda corospin alıyrm ama hıc sormadım da kacta almalıyım dıye smdı merak ettm belli saati var mı bunun
1palyaco Sesssi bana doktorum brşey demedi eczane sabah tok karnına demiş eşime . Öyle yapayım ozaman bende .
1palyaco Elifttk eczane eşime de o şekilde demiş sabah tok diye. bana birşey dememişti oyüzden kim nasıl kullanıyor merak ettim .
Mesa3333 1palyaco sabah 09.30 da coraspin içiyorum akşam 21.30 da oksapar iğne yapıyorum herhangi bir saat açlık tokluk bilgisi verilmedi özel olarak.ilk gebeliğimde de bu şekilde yapmıştım.