Srkkl yok sadece bogazim da attığı i hissediyorum bazen kan da ya da idrar da enfeksiyon da Nabız yükseltirmiş ama arkadaşın dediği gibi artan kan hacmi de kalp hızını arttırıyor daha önceden kardiyolojiye gittim Nabız önemli değil tansiyon önemli gebelerde demişti 130 a kadar normal sayilabiliyormus detaylı kan verdiniz mi bende tekrar kan vermeyi düşünüyorum bazı degerler düşüp artınca da oluyor çünkü