Buseeghh 18 haftalık gebeyim bel ağrım ve kasık ağrım çok var sabahdan belli nasıl hafifliyor yrdım eder misiniz🥹
mervemurat16 Buseeghh bel ve kasık ağrısı normal bebek büyüdüğü ve baskı yaptığı için oluyor.otururken bel kısmınıza yastık koyabilirsiniz uzanıp dinlenin ayak altınızada yastık koyabilirsiniz
On-Fr-Tu Buseeghh 18. Haftadayım inanır mısın 2 iş yapıp 2 uzanıyorum. Belim sırtım kalçam bile ağrıyor :(
On-Fr-Tu Buseeghh ya ben ilk hamilelikte böyle değildim ki sabahtan çıkardım saatlerce yürürdüm gezerdim yerdim içerdim. Şimdi evden çıkasım gelmiyor ki