Casper- Rica ederim ☺️ Bir de ek bilgi olarak söyleyeyim aventte 2 farklı biberon başlığı var. Birisi naturel olarak geçen burgulu gibi görüntüsü olan bir başlık diğeri de düz bir başlık. İnternetten sipariş verene kadar bende dikkat etmemiştim ancak internetten direk düz olanı gönderebiliyorlar. Onun başlığı daha sert ve bebeklerin çoğu reddedebiliyormuş benim kızımda reddetti ve o başlığı hiç kullanamadık. Diğer naturel olan bence anne göğsüne daha yakın ve daha yumuşak. Tercih ederken bunu da göz önünde bulundurabilirsiniz 😊