Yagmurakyurek Benimde 26 haftalarda başladı hafif topallayarak yürüyordum doktoruma sordum orası artık kadın Doğumdan çıkıyor ama fizik tedaviye gözük dedi herşeyi hamileliğe bağlamayın orası kendi alanına göre tahliller yapar fıtık falan varsa belki orayı etkiliyordur dedi suan 31 hafatadayım fizik tedaviye gitmedim azalmış olsada hala ağrıları var maalesef