Esracmmm Buketduru35 Gulsahkizilkan Oscarito41 Lionmom1 kızlar benim 33 haftayi da 1900 dedi küçük mü dedim iyi dedi ama
Lionmom1 Tugbaoksuuz benim de öyle de kilosu çok olursa riske atamayız sezaryen yaparız dedi. Size bir şey dedi mi doktorunuz acaba benim ki çok mu erken söyledi acaba
Tugbaoksuuz Lionmom1 bu gidişle 4 kiloyu bulabilir ilk doğum da önermiyoruz dedi haftaya kontrol var o zaman netleşir 🥰