Doktorunuz bu işin uzmanı olarak iyi demiş, neden hala kafanız karışıyor ki? Anlayamıyorum neden her şey normal dendiğinde bir sorun arıyorsunuz, her zaman olumlu düşünün ki olumluyu çekin, bu şekilde düşünürseniz sağlıklı bebeği hasta edersiniz, çekim yasası