Elifdddd Kızlar nasıl tarif etsem Kalp çarpıntısı baş dönmesi gibi böyle fenalık geçircek gibi oluyorum neden acaba elim ayağım tutmuyor Midemde bulandı bugün halsizlik yaşayn varmı cok kötü oluyorum
aysenuurr11 Elifdddd benim seker de tansiyonda düsüyo 36 haftaligim surekli bisey yemem gerekiyor bi sicak basiyo fenalik istahsizlk oluyo. Az kaldi hayirlisiyla saglikla kavusalim
Elifdddd LamiyaCetinkaya şeker ölçüyorum evde normal cıkıyordu ama tansıyon en son düsük cıkmıstı ama suan baska yerdeyim böyle oluyorum korkuyorumda neden böyle oldu
Elifdddd aysenuurr11 anlamadım ki aslında yiyorumda ama bu seferki farklı ya kalbim küt küt ve elim ayağım tutmuyor böyle içim bi tuhaf anlam vermedim🥹