Kızlar dün gece yattığımda yoktu sabaha karşı uyandım, karnımda bir acı vardı özellikle sağa dönünce arttığı için dönemedim. Sabah gaz sancısı olduğunu düşündüm, ama 32+6 olduk araştırdığıma göre bebek büyüdükçe pozisyonu ile alakalı olabileceğini anladım. Sonra sabah biraz geçer gibi oldu ama gün içerisinde ara ara acıdı. Yani sancı ya da ağrı gibi değil de içerden acıyor gibi 🙆🏻♀️ yaşayan var mı neden kaynaklı olabilir? Korkmam gereken bir şey mi acaba? Bu arada gün içerisinde hareket etti bebek.