1159098263 normalde kız çocuk erken doğar derler eksik etek lafı da oradan türemiştir hatta 😀
Ama hurafe bunlar tamamen kız erkek fark etmiyor bazı bebişler geç gelmeyi tercih ediyor nedense
Benim oğlum var 38+3 te doğdu ama planlı sezaryan olduğu için doğuma gittiğim günün sabahı bile hala doğum kanalında değildi doktor normali beklesek 40 haftayı görür hatta geçerdik demişti