Arkadaşlar hayat aşırı hızlı akıyo bunu farketmek beni delirtiyo, daha 22 gün önce hamileydim, şimdi bebeğim var. Doğumdan sonra ağrıydı sancıydı, yeni hayata alışma süreciydi derken insan ister istemez en güzel anlarının keyfini çıkaramadan herşey hızlıca akıp gidiyor. İster istemez hayata karşı sprgulama başlıyor ve yaşama kalitesi düşüyor. Mutsuzum, hiçbirşeyden keyif alamıyorum. Şimdi bebeğin oldu mutlu olman lazım diyeceksiniz ama öyle olmuyor işte.