Aşırı ağrım var ya çatı ağrısı acayip baskı var ani elektrik çarpması yaşıyorum sanki. Yatsam yatamıyorum kalksam iki yürüsem yoruluyorum. Birinciyi 38+4 de doğurdum normal , acaba bu da mı erken gelecek telaşı sardı beni. Sizde durumlar nasıl?? Çok ağrım var çok