Kızlar Cumartesi günü test yapıp hamile olduğumu öğrendim oazartesi gününe randevu alıp kadın doğuma gittim kan testi verdim doktor hamilesin dedi beta hcg 219 çıkmıştı ultrasonda keseyi göremedi benek çok küçük daha göstermez dedi Perşembe tekrar gel dedi kan değerlerine bakıcaz dedi bugün işte gittim kan verdim beta hcg 710 olmuş iyi güzel ilerliyor dedi doktor ama hiç ultrasona sokmadı pazartesi tekrar kan vermeye çağırdı bu durum herkeste aynı mı sürekli böyle kan vermeye mi gidicem anlamadım normal bu kan takibi herkeste mi böyle