Hasret5506 Gulates35 1500 üstü gözükuyor canım gayet normal ben öğrenince sadece kan verip troidime baktırdım 3.4 hafta gitmedim kalp atışını duymak için baya bekledim simdi 17 haf. Olduk kızımla 😌😌
Gulates35 __mom Son adet tarihim 13 Eylül Doktorum haftaya 1 kasımda çağırdı folik asite başla dedi bende çok korkuyorum boş gebelik cıkıcak diye
Gulates35 __mom 2 gün oldu hamile olduğumu öğreneli daha kan sonucun da 3 haftalık değer yazıyor hesapladığım da 5 haftalık hamile olarak gözüküyorum
Kubra1806 Gulates35 bende test yapalı üç gün oldu kan verdim betam 858 çıktı ama kese görünmedi benm hesaplamama göre de 5 hafta 3 günlük bende bos gebelıkten şüpheleniyorum
Gmzydn Gözükmemesi çok normal daha çok küçük benim 1600 betada altan muayeneyle gördü ve nolto kadardı zorla gördü suan 9 haftalığım bebişte gözüktü kalbide duyuldur senin 6 7 haftalarında net gözükür korkmaa🤲🏻🐣
Gulates35 Sudenaz0105 Erken döllenme olunca kese erken gözüküyormuş galiba geç döllenmede ise hemen gözükmüyormuş