iremcansin Selam kızlarrr🌸🌸 36+6 dayım yürürken oturup kalkarken kasıklarımda ağrılar oluyor ama sabit yatarken yada oturur pozisyonda bir sorunum yok benimle aynı durumu yaşayanlar var mı doğumun habercisi olabilir mi bu ağrılar bi bilgisi olan var mıdırrr??