Kubragnssvr63 Csmnvr muhtemelen bebişin hareketinden oluyodur bende şuan çok net hissetmiyorum normal dururken sanki bisey geziyo bisey atıyor gibi hissediyorum çoğu zamanda elimi koyunca duruyor zaten bizimki ya nazlı ya da sakin bir bebek bilemiyorum ama çok yakında hissetmeye başlarsınız sizde ❤️🥰
fizikcianne Dnyaa56 benim ilk gebeliğim çok erken hissetmiştim 12. Haftada kalp atışı gibi pıt pıt tı
HacerEnfal 22 de hissettim tam olarak 30 a kadar hep sakın hareket etti dedik herhalde bebiş sakin yapılı olacak iyi falan şuan 33 teyim geceleri durmuyor gündüzleri durmuyor ne tarafa dönsem ordan vuruyor güçlendikçe daha fazla hareket ediyor