Kızlar salı gittim doktora 5+1 dedi doktor ultrasonda da olması gerektiği gibi keseyi gördü bugün hafif lekelenmem geldi tekrar gittim 5+3 olmam gerekiyor ve kese yok dedi doktor başımdan aşağı kaynar su döküldü sanki o saatten beri ağlıyorum uzanıyorum uyuya kalmışım. Benim anlamadığım o gün kan alındı ve kan da sadece 46 hcg çıkmış kese bile görünmemeli o değerde ama kese vardı. Bebeğimi kayıp mı ediyorum çok üzgünüm ne yapcam bilmiyorum ped e kan gelmiyor tuvalete gidince geliyor. Tuvalete gidesim gelmiyor😔😔