Lalsay Kızlar 7 haftalık hamileyim. Kahverengi kan gibi akıntı geldi. Doktora gittim calıstığım için 10 gun rapor verdi. Ama bir sorun olmadığını söyledi. Sizde bu durumu yaşayan var mı
seda2452 Lalsay ben 14. Haftaya kadar lekelenme yaşadım progestan vermişti rapor veriyodu bi de sürekli. Korkmayın bazılarının süreci bu şekilde oluyo dinlenmeye çalışın bol bol
ElayAysen Lalsay tekrar ederse sorun vardir demek. Ama bir kere geliyorsa problem deyil yerlesmedir. Genelde o da 4,5 haftada oluyor diye biliyorum ama yine de doktorunuz daha iyi bilir.
gamzecgr Lalsay içerde kanama olmuş bitmiş eski kan geliyor demek oluyor kırmızı kan gibi telaş yapicak bır durum yok ama dinlenin bazen kahverengi lekelenme aktif kanamaya dönebiliyor o yüzden komple kesilene kadar pek yormayın kendinizi