Minigiim-vebenn52 Ben almiycam zaten 6 ay anca kullanılıyor ana kucağı mutfağa vs gittiğimde pusete yatırırım haricinde reflü yatağında koltukta
Merimerim Ben de tam tersi puset almayacağım ana kucağı alacağım. Bazen başka odada yatar uyur vs diye ilk başlarda kullanacağım sonrasında yemek yedirirken de uygun oluyor
cokbilmismom Merimerim pusetsiz bebek arabasında nasıl gezdireceksiniz peki. Yani dışarı çıkarken zor olmayacak mı
Merimerim cokbilmismom kış bebeği olacak zaten bir yere giderken oto koltuğu aldım o var. Çevrem de puset çok kullanılmıyor dedi 6 ay sonra boşa çıkıyormuş. Bebek arabasını da tam yatan cinsten aldık Yenidoğan için de kullanılabiliyor
cokbilmismom Pusetsiz olmaz diye düşünüyorum ilk 6ay, ben ana kucagi almayacağım reflü yatağı alacağım
cokbilmismom Merimerim anladımm o şekilde bebek arabanız varsa pusete gerek kalmaz doğru benimki mayısta doğacağı için ben pusetli tercih edeceğim kısmet olursa dışarı gezmeye çıkarmak yazın kolay olur