Burcu582 Elemon dişçiye git canım böyle durmak daha kötü bende bi kaç gün önce açmıstım böyle bi post.zaten müdehale ederlerse o sekilde beklemesi daha zararlı diye ediyolar etmezlerse de bi şekilde ilaçla geçiştirirler kesin git yani bekleme
Selenaygur Elemon canm 23 haftaligim benimde curugum vardi cok agridi doktoruma sordum yaptirabilirsin disinle ilgili herseyi dedi ve cektirdim disimi uyusturucuda vursular hic bi sorunda yasamadm bi doktoruna danis bu konuda.
Elemon Selenaygur ama anestezi yapamıyorlar yaparsa çocuk zarar görür dediler anlamıyorum ne olacak hayırlısı inşallah
Slndnz Endodonti profesörü hamilelik şüphem olduğu için geri kaldırmıştı beni, hiç bir işlem yapamam demişti. Ama sanırım ilerleyen haftalarda sadece bir morfin kullanılarak yapılan tedaviye izin verilebiliyor. Mutlaka doktora gidin.
Selenaygur Elemon doktorunuza aorun kesin cevabi o verecektir ama ben yaptirdim hicbi sikintida olmadi iste 😊