__mom Kayrammirza hamileligimde kistim oluşmustu ve patlamisti sıvısı rahmime yayılmıştı 3. Ayimda hastaneye yattım düşük yapabilirsin dediler ama cok sukur iyiyim suanda 5. Ayima giricem
orcngzm Bi arkadaşım da vardı bebekle ilgili sorun yoktu fakat kistide büyüdü hamilelikte onu zorladı sadece ağrısı falan cok oluyodu