9+6 haftalık gebeyim doktorum test istemişti bir sürü bazılarını sağlık ocağında yaptırdım bir kaç şey harici bir de idrarda kan çıkmış dedi düşük tehlikesi var dedi mi doktorun riskli gebelik mi dedi hayır hiç öyle bişey söylemediler dedim bi kadın doğuma görün dedi iki ay ilişki olmasın dedi ama ilk iki ayı mı kasdetti şimdiden sonra iki ay olarak mı söyledi anlayamadım yarın kadın doğuma gideceğim ama merak ettim yaşayan ya da bilgisi olan var mı acaba 🥺