Haticeanneeeee Kızlar bugün keseyi gördüm keseyi görene kadar iğne ve hapla devam ediyordum doktorum bugün sadece iğne kullan hapı bırak dedi 4+6 dayım ilk gebeliğimde ikisini de kullanmıştım sadece iğne kullananlar var mı acaba
Sermec27 Haticeanneeeee benim 3 Kaybım var iki kürtaj bir ölü doğumum var birde sağlıklı bir oğlum var oğlumda sadece iğne kullanmistim 4 ay önce yine hamile kalmıştım sadece iğne kullanmistim ama yine kalbî durdu kürtaj oldum şimdi yine hamileyim 4+4 haftalık iğne ve hap kullanıyorum hapı bir gün içip bir gün içmiyorum benimde iki gen heterozigot
ND2361 Haticeanneeeee 22 haftalık gebeyim pıhtılaşmaya meyillim var günde ikitane 4000 iğne yapıyordum doktorum bire düşürdü şimdi 6000 yapıyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 Haticeanneeeee Hayır canım bence az gelir Faktör V de de pıhtılaşmam var senin o yüzden sakıncalı bence aspirin de kullanmalisin
Aysegulll85 Haticeanneeeee Haticeanneeeee bende de var hem iğne hem sulandırıcı kolaniyorum birde 12 haftaya kadar prokestan dex kullandım iğne bebek tutunsun iyice diye doktorum aspirini 34 haftaya kadar iğne doğuma kadar dedi bence az sadece iğne
Haticeanneeeee Minnakkurabiyeveannesi27 tamam canım çok teşekkür ederim ben ilk gebeliğimde ikisini de kullanmıştım
Demetgd Minnakkurabiyeveannesi27 bende bu testi yaptırdım bekliyorum sonuclari homozigot heterozigot ayrımı nedir hangisinden korkmaliyiz
Minnakkurabiyeveannesi27 Haticeanneeeee yine ikisini kullan canım bence gerekirse doktor değişimi yap bir evlat kolay dünyaya gelmiyor Allah korusun hani şuan birşey olmaz yolu yariladiktan sonra kan akışı yetersiz gelir o zaman kötü olur ihmal etme o yüzden
Haticeanneeeee Aysegulll85 bencede sanırım doktorumu değiştiricem hiç sonuçlarıma bakmadan bırak dedi
Minnakkurabiyeveannesi27 Demetgd Homozigot sizde olan gen demek HETEROZİGOT sizde baskın olan gen demek ikiside sıkıntılı ama Homozigot daha sıkıntılı kesinlikle önlem alınması gereken bir durum