Gkckr Kızlar meraba 33+5 haftalık hamileyim. 3 gün önce nst sancı olduğu çıktı düzensiz sancılarım oldu erken doğum riskinden korkuyorum benim gibi yasayan hamileler varmı aramızda yada bilgisi olan😔😔