Livanur22 oylesinebiri0 ben ilk hamileliğimde 2 tane olmuştum 2 sene geçti üzerinden şuan 5 aylık hamileyim 1 tane olacağım bu hafta yeterli dedi hemşire. (2 tane olduğum için 2 sene koruması varmıs 1 tane daha yapalım dedi)
oylesinebiri0 Bahar1644 dedi 5 tane tetenoz aşısı var senin onu yapacaksın artık 10 yıla kadar yapmana gerek kalmayacak
orkidecicegi bana 2 tane vurdular zorunlu olarak ama isterseniz 5 e tamam layabilirsiniz dedi 5 e tamamlarsan ömür boyu koruyor dedi
oylesinebiri0 orkidecicegi ya bana da dedi 5 tane yapacaz 10 yıla kadar korur 2.gebelik olursa artık yapmana gerek yok l