nesli7676 Merhaba kizlar 11 Kasım da sezeryan olacağım. Dün kontrolum vardı bebisimin kilosu 3100 Gr siz dedueumlar nasıl
Beriufuk22 nesli7676 11 kasimda kaç haftalık oluyorsunuz. Şaka gibi benmde o tarihlere denk geliyor hala ısrarla gün vermedi doktor ya cldracgm
Elt60 nesli7676 Bugün 37 olduk. Salı günü kontrolde 3200 dedi kilosu için doktor. Çarşamba gün almaya gidicez nasipse. 7 ile 10 Kasım arası bir tarih secicez
nesli7676 Beriufuk22 38+5 oluyoruz. Doktor 9-10-11 kasım hangisini isterseniz o olsun dedi. Biz de 11 kasımı tercih ettik. Bazı doktorlar yoğunluktan dolayı hemen gün veremiyorlarmis o yüzden vermemis olabilir
Bahar1644 Beriufuk22 demek ki su an gelme ihtimali yoktur benim ki her an gelebilirmiş yani o yüzden önceden verdi erken alıyor zaten tam 38 de alıyor mesela ben de isterdim biraz daha dursun ama
nesli7676 Hazalkayaa ay hadi hayırlısı olsun ins. Az kalmış sağlıcakla kucağımiza alalim bebislerimizi 🙂 sizin şimdi kaç haftalık
Bahar1644 Ama çok korkuyorum hep bebeğime birsey olur diye hem de kendim hemen kalkamazsam çok panik yaparım diye bilmiyorum çok korkağım
nesli7676 Bahar1644 iyi düşün ki iyi olsun. Hep pozitif düşünmeye calis. Doktorum kendini sezeryana bebeğe hatta sezeryan sonrasına bile şimdiden hazırla dedi bana. Sütü çok etkiliyormus. O yuzden rahat olmalisin. 🙂
Seda_b2827 Bahar1644 hayırlısı ile hepimiz kucağımıza alalım inşallah seninle aynı gündeyiz şuan benim normal doğum görünüyor 40 41 e kadar bekleye biliriz dedi sizin neden sezeryanla olacak ?