wintersun Kızlar 32 haftalık hamileyim rahmimde ayağa kalkınca ağrım oluyor bu haftalar da normal mi sizde durumlar nasıl
Dzb wintersun bizde yarın 35 oluyoruz nerdeyse iki haftadır ayağa kalkınca alt tarafım çıkacak gibi hissediyorum 😒yürürken eziyet çekiyorum resmen, pazartesi kontrolüm var bakalım ne dicek🧐 bu arada dördüncü gebeliğim..