Cerenbelis1 şimdi sen cerenmisin dilaramısın 😀 karışık oluyor işte benimde mesela ismimi annem farklı koycakmıs evde doğum yaptığı için hemen ezanımı verdirmiş kimliğimide babam 1 ay sonra çıkarmıs o bir ayda ananem ismimi farklı istemiş onu yazdırmıslar aslında ezanım şeyma ama 30 yaşına geldim hiç kullanmadım günahını bilmiyorum