Herkese merhaba 7 ay önce sezeryan doğum yaptım üç yıllık evlıyım ilk çocugumdu ondan önce korunuyorduk hiç bi problem yaşamadım bebegimide planlı şekilde istemiştim ıkı gun önce adet gecıkmesi üzerine tamamen öylesine bi hamilelik testı yaptım ve pozitif çıktı testi üç kere tekrarladım bu arada eşimde bende korunuyorduk dun hastaneye gittim kese yoktu fakat kan tahlılımde gebelık var çıktı hamileliğe dair hiç bir belirti vs hiç birseyim yok başına gelen oldumu ben boş gebelikten şüpheleniyorum haftaya tekrar ultrasona gireceğim