kubraytekinayan Mltm48 bende merak ediyorum en son 7 haftalıkken gittim yarın 12 haftalık olucaz 15 e kadar beklesemmi diye düşünüyorum napsam bilemedim kızımda 19 haftalıkken öğrenmiştim te inşallah okadar sürmez bunda☺️
Boncukk123 kubraytekinayan canım o kadar uzatmamanı öneririm her belirli haftanın kendıne göre testleri var doktor şu zaman gelin derse git bence benim 1 ay sonra gel dedi nasib olursa o zamana 13 haftalık oluyoruz Allah’ın izniyle ve o hafta aralarında testler var yapılması gereken 🌸
kubraytekinayan Boncukk123 kızımda yaptırmadım canım bundada yaptırmayı düşünmüyorum Rabbim’in takdiri o testlerde kötü sonuç alsak bile ben ne olursa olsun kucağıma Almayı isterim hayırlısı Rabbim’den ☺️
Boncukk123 kubraytekinayan o kısmı oyle tabi ki canım ama Allah korusun kayıplar da oluyor ve insan beklerken anlamıyor dua edip Allah’a emanet edicez evlatlarımızı gerisi Rabbimden 🌸
Ikincikezannetugce Mltm48 benimde salı günü kontrolüm var 15 haftalik olacağız insllah öğrenirim bir de oğlum var 4 buçuk yaşında. Oğlumun zamanında özele gidiyordum 11 haftada oğrendim ama bunda devlete gidiyorum