Ozge1212 Kdrtkir bnde kimyasal gebelik geçirdim ve ondan sonraki ay tam gününde adet oldum ve bi daha olmadım🤩 yani kimyasaldan sonra bir kere adet oldum şuan 3 aylığım😊
Belgin1 Kimyasal gebelik geçirdim diğer ay hamile kaldım. Doktor zaten kimyasal gebelikten sonra büyük ihtimal hamilelik geleceğini söylemişti
Kdrtkir Belgin1 bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay da ovülasyon testi kullanıyorum bakalım olacakmı
Belgin1 Kdrtkir inşallah olur canım ama bu ay olmazsa diğer ay %90 oranla olur çünkü vücudun hamile kalmak istiyor
Ozge1212 ayguntugce hayır gerek Yok ki düşük yapınca en az 3 ay beklemen lazım. Kimyasal da öyle bişey Yok yani yumurta döllenirken birden vazgeçiyo 😊 adet gibi düşün
Alizee Ozge1212 evet Türkiyede yaşamama rağmen öneri üzerine gidiyorum. 3500 tl olmuş detaylı ultrason.
guclubebek35 Kimyasal geçirdim diğer ay hamile kaldım adetim 3 gün gecikmişti vücudun hamileliğe hazırlığı gibi bişi bu🙂🙂
titiz_gelin Kimyasaldan sonra iki gün sonra adet oldum ama üzerinden üç ay geçti hala hamile kalamadım yarın dr randevum var inş iyi haberler alırım
Kdrtkir Serpil11 bende öyle olmak istiyorummm ovülasyon testı kullanıyorum şuan bakalım sonuç ne olacak🤗