Merhaba ben gebeliğimi öğrendiğimden beri özelde bi doktora gidiyorum aslında aklımda başka doktor vardı aynı hastanede ama onun randevuları yoğun olduğu için hemen randevu bulamamıştım o yüzden başka doktora aldım ona başlayınca yok tahlil istedi yok kalp atışını duyduk derken 5 6 kere gittim şimdi ikili testten sonra tekrar çağırdı aslında fena değil gittiğim doktor ama bi konuda kafamı karıştırmıştı. Bi de çok açıklayan biri değil kaçtır gidiyorum mesela hiç telefon numarasını falan vermedi. benim aklım hala diğer doktorda memnuniyeti çok o doktorun değiştirmek istiyorum ama sorun olmuyor dimi arayıp niye gelmiyorsun tarzı bir şey demiyorlar dimi bi de odaları aynı katta karşılaşırsakta niye gelmiyorsun der diye çekiniyorum