Arkadaşlar bu konuda yardıma ihtiyacım var analık 32 haftada analık iznine çıkıp ücretini de almak istiyorum. 170 aradım 32+1 de raporu almanız gerekiyor başka gün olmaz dendi ama bir yerde de 32+0 olmalı diye bi video gördüm bu raporu ücreti alan ve bilen varsa yardım edebilir misiniz