Selam herkesee
22 ekim akşamı sezaryen doğum yaptım. 24ünde taburcu oldum. Taburcu olurken yaram açık bırakıldı, lazer dikiş sanırım bu. Sadece suyla duş al dediler ama bugün artık şampuanla falan duş almak istiyorum. Siz aldınız mı alabilir miyim sizce? illaki şampuan vs değcek bu arada alırken. Bir de inanılmaz öksürmem geliyor, bir kere hıçkırdım acıdan öldüm. Çok korkuyorum o yüzden. Öksürsem sorun olur mu dikişlere??