Omerhatice bende normAl doğum yaptım. İlk hamileliğimde sezeryan vıdeolarını izleyemezdım. İçim kalkardı resmeb,Allahım inşallah normali nasip edersin dıye dua ettim. 38+6da kasılmalarım artınca gıttım, 3cm açıklığın var dedi ebe. Ama sancım yoktu, suni takalım dedıler kabul etmedim. Eve gitmek istıyorum sancımı beklicem dedım bana imza atarsan gıdebılırsın dedılr o şekilde eve geldım.39+4’te gece 3 bucukta uykum kaçmıştı boyle ıkınms hıssı geldı, ilk olduğu için ben önce anlayamadım. Sonra belimden tatlı karıncalanma girdi ama hemen anladım. Eşimi kaldırdım tabı şnanmadı bana cunku ne ağrım var ne sancım. Gıttık hastaneye ebelerde doğuracak gıbı değilsın ama bakalım dedıler. Nst’de sancım var tabı ama ne nişan ne su hiç bişi yok. Doktorum bıle evde uyuyor, uyandırmamışlardı😂 alttan baktı 8 cm açıklık var sen doğuruyosun dedıler bana😂 ama bebek kanala inmemişti derken sancılar bı başkadı aniden. Öyle 5 dakıka 3 dakıka olmadı. Yada durmadı sancı. 35 dakıka kanala gırmesi için sancı cektım. Tabıkı zordu, cok zordu. Kolay olsa annelik nasıl olur. Suyumuda patlattılar benı catala cıkardılar derken 10 dakıkada doğurdum.toplamda 45 dakıka sürdü. Sımdı ıkıncıye hamıleyım, Allah ne gösterir, kaderımde ne var bılmıyorum ama kirk defada doğursam kırkınıda normal istıyorum. Acılar ağrılar unutulmasaydı insanoğlu çoğalırmıydi. Bizler olurmuyduk? Hersey unutuluyor, ama normal doğum bebek için de çok önemli. Doğum anını biliyor kendı de cıkmak için efor harcıyor. Kafa yapıları bunun için şekil değiştiriyor. Doğum anında hormon üretiyorlar. Anne daha sağlıklı emzirdbiliyor. Son olarak sezeryanda cok üzüldüğğm nokta bildiğin bebek uyuyor çıkartırlarken, farkettiyseniz coğu ameliyat görüntülerinde uyuyor bebek daha dünyaya gelmek için kendini hazırlamamış.