Ayın 8’inde spinal anestezi ile 2. Bebeğimi kucağıma alıcam hayırlısıyla. İlki geneldi ve uyanınc çok ağrıyla uyandım ve 1.5 ay kadar düzelemedim. Belimde omurilik kayması var ama doktor sorun olmıcanı denenmesini söyledi. Ameliyattan da çok korkuyorum ameliyathaneye girerken titriyorum resmen sizler neler yaşadınız baş ağrısı bel ağrısı vs. Ve ameliyat sırasında hissediyomusunuz mide bulantısı oluyor mu yardımmm🫣