Nili4321 benim için 38. Haftayı doldurmasını bekleyelim dedi doktorum her ne kadar kendisi iri olsada iç organları kendi haftasıyla uyumlu demişti. O yüzden bekliyoruz. Sadece dinlenmek gerekiyor çünkü nst de sürekli sancı çıkıyor iri bebeklerde genelde bu durum oluyormuş ama. Sizde dikkat edin kendinize 🥰