Srnrcvs arkadaşım 42 de doğurdu daha da doğurmazdı da bebek kakasını yapmış son anda fark ettiler acil sezaryenle doğurdu
Ben 38+3 te doğum yaptım o zamana kadar bile zor dayandım açıkçası 40 ve sonrasını görenlerin Allah yardımcısı olsun 🙏🏻
35 şerden sonra hem taşımak çok zorlaşmıştı koca karnımı hem de sürekli ya bir şey ters giderse endişesi oluyordu panikten geceleri uyuyamıyordum
İnşallah çok bekletmez artık sizi bebiş Rabbim kolaylıkla bir avazda sağlıkla kurtarsın inşallah