Kızlar benim adetim 19 da bitti ve bende ayın 20 de yumurtlama takibine başladım size ovulasyon testlerimi aticam ama ben 23 herhalde Pik gördüm ondan sonra cizgiler diger yaptigim testlerde silik cikti uygulamaya görede bugün yumurtlama oldugu icin tekrar test yapıp bakmak istedim dogruluk payına ama bugün yaptigim testte daha koyu cikti valla aydınlatın beni ne yapmam lazım karışdi kafam 23 de mi pik oldu yoksa bugünmü tekrar veya iki keremi yumurtlama oluyor :))))))