Gurbetkizi Iremaydmrr bende 5 gündür falan kullanıyorum progestan fitil, bana da kanama sebebiyle verdi doktor, 6+3 um bende korkmayın kullanmaya devam edin.
Gurbetkizi Iremaydmrr ben 2 farklı doktora gittim özelde bunun için, ikisi de sabah akşam dediler, ben de öyle kullanıyorum.
Gurbetkizi Iremaydmrr ben önümüzdeki hafta kontrole gideceğim kanama için suan aktif yok zaten ama kalbini de daha duyamadık. Doktora sorarak kontrollü kullanırım, siz de öyle yapin
Bahar1644 teacher-mom21 ay işte şimdi doğuma 5 gün kalmış bide bunu düşünmek istemiyorum aldım ama kullanmayacağım bu ikilem beni öldürür zaten ilk gebeliğim tecrübesizim
teacher-mom21 Bahar1644 benim 15 haftam uyandım baktım su çok korktum daha kullanmaya da korktum ve erken doğum riskim var napacam bilmiyorum
Iremaydmrr Gurbetkizi tamam canım benimde kanamam kesildi rabbime şükürler olsun inş tekrar yaşamam kanamayı