Cansucannnnnnnn Kızlar sabahta post actim ama gören olmadi lütfen yardımcı olun bna transferimden 5 gün önce yani bugün progesteron değerim 0.87 çıktı bana yüksek.geldi sanki 1 in altı olmaliymis bu değerlerde transfer olan var mı bu arada rahim kalinligi 12 mm
Kediannesi1 Cansucannnnnnnn ben tüp bebek annesiyim bana bu testlerin hiç biri yapılmadan transfer oldum bu kadar strese girmenize gerek yok kullandığınız ilaçlar veya stres hormonu bile değerlerinizle oynuyor çünkü doktorunuz uygun görürse transfer yapar uygun görmezse sebebini söyler sonuçlarınız çıktığına göre arayın sorun transfer gerçekleşecek mi diye embriyo kalitemi bile söylemelerine izin vermedim strese girerim dedim inanın yüzde 40 ihtimal verdiler ilk denemede tuttu kafanıza hiç bir şey takmayın önemsemeyin zaten doktor yönlendirir onda da böyle olması gerekiyormuş deyin ihtimaliniz artacak ☺️
Cansucannnnnnnn Kediannesi1 çok haklısın kuzum ama inan kendimi tutamıyorum.stres yapmamaya çalısıyorum ama hem iş stresi hem çevre hem doktor strese soktu bni.ama dediğin.gibi en iyisi çok araştırmamak bilmemek
Kediannesi1 Cansucannnnnnnn evett doktoru arayın sorun direk öğrenin hiç araştırmayın daha rahat ederseniz ☺️