NurYm 37+0 olduk bugün. Bebeğimin ölçümleri ileriden olduğu için doktor bu haftadan sonra artık normal olmayacağını ve sezeryan önerdiğini söyledi. Başına gelen var mı acaba bebeğin ölçümlerinin haftasından ileride olup, normal doğum yapan var mı?
tugcesakzci NurYm devlet takipli iseniz ve doktorunuz bunu söylemişse sezaryen yapabilirsiniz sadece. Çünkü devlet hastanelerinde zorunda kalmadıkça sezaryen yapılmaz. Doktorunuzu dinleyin ve bebeği de kendinizi de riske atmayın.
Buseyv7 NurYm Vallah canım ben ilk gebeligimde sonuna kadar normal diye gittim artık acilde bilincsiz bir doktora geldim sancı vs yokken yatış verdi antibiyotk diyip bana damardan sancı ignesi yapmış catalım normale doguma müsait degilmiş meger bebegimde kanala girmemisti bile sezeryanlık bir dogumu ruhumu teslim ettire ettire dogurttular kese kese beni yani demek istedim şu bebegin ve senin için en sağlıklısı neyse o şekilde doğumunu yapmalısn benim bebegim bunların yapmış oldukları şey yüzünden 20 gün yogum bakımda yattı beyin damarlarında kanamalara sebep oldular
Mhr34 NurYm aynı durumdayız. Benim bebiş zaten makat gelişi duruyor ama düzelse bile başı 2 hafta önden gittiği için normal zor dedi doktorum. Yarın başka bir doktora gideceğim o da aynısını söylerse mecbur sezaryen 🙄
ecembugra53 NurYm benim bebeğim cok ileriydi bana beni normal doğumla başlattılar yanü bence başka doktora sorun 🙂
Anne2509 Bence başka bir doktora da danışın eğer o da normal yerine sezeryan önerirse ben riske atmayın derim
NurYm Anne2509 hem özel hem devlet takipli ilerliyorum. İkiside aynı şeyi önerdi ama burda çok okuyorum ultrasondaki gibi olmuyor ölçümler genelde daha düşük çıkıyor ultrasona göre diyorlar öyle bir durum olması aklımı çok karıştırıyor 🤦🏻♀️
Anne2509 NurYm ya tabi ki böyle bir durum da olabilir ama ya bebek gerçekten normal doğamayacak irilikte vs ise bebeğinizi de kendinizi de zorlar ve riske atabilirsiniz. 4 boyutlu ultrasonu olan bir yerde daha net ölçümler yaptırıp öyle karar verebilirsiniz. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim ☺️
NurYm tugcesakzci zaten normal diye ısrar edemem ama çatı muayenem için herhangi bir darlık olduğunu söylemedi doktorum sadece çok kasıyorsun kendini dedi. Ultrasonda ölçümler iri görünüyor diye ben acaba yanlışlık olabilir mi diye böyle bir durum başına gelen varmı merak ettiğimden buraya yazdım.
NurYm Buseyv7 çok üzüldüm şuan beneğiniz ve siz inşallah iyisinizdir 🙏🏻 normal diye zorlamıyorum bende ama merak ediyorum bu sürecin nasıl ilerleyeceğini ha birde ya ultrasondan küçükse 🤷🏻♀️
esmaaykur Buseyv7 onların Allah belasını versin 35+3 de suyum geldı acile gittim direk yatıs verdiker tansiyon 19lara cıktı 2 gun o şekilde yatırıp 12 saat suni sacıyla 3. gun normal dogurttular acilmam olmadıgı halde hem cocugumu hem beni tehlikeye attılar şimdi 2 hanileyim eşime diyorum kesinlikle devlette doğurmam özel ayarla diye
NurYm Mhr34 benim 4 hafta ileride başı karın ve boy 3 hafta ileride 🤦🏻♀️ ama ultrasonda yanlışlık olabilir mi acaba?
NurYm Anne2509 detaylı yaptırdığım haftada bile öndeydi ve doktorum ısrarla son adet tarihimde yanlışlık olduğunu söyleyerek raporuma tarihimi bir hafta öncesini yazmıştı. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏🏻
tugcesakzci NurYm farklı bir doktora daha görün istersen canım bir de ne kadar bebeğinin kilosu şuan ve kaç haftalıksın
Merii16 NurYm bende çatı muayenesi oldum biraz kastım sen normal doğuramazsın dedi bana düşünmek için iki gün süre verdi bende kabul etmedim şimdi 39+1 haftalığım bebeğimin gelmesini bekliyorum
Mhr34 NurYm olabilir evet burada okuduklarıma göre bazen kilosu boyu farklı çıkabiliyor. Başka bir doktora görünseniz netleşir bence.
Feyzabeyoglu NurYm tamam ultrason yanlış ölçebilliyor da ama bu kadar fark da olmaz yani. 4 hafta ileride diyosun fazla yani fark icin O kadar büyük çocuğu nasil cikarcaksinn makata keserler diye de mi korkmuyosun🥲
blueberyy00 NurYm yanılma olsa bile 100-200 gram eksik çıkıyor sizin bebiş öndeymiş maşallah ve devletteki herhangi bir doktor siz sezeryan önerdiyse demekki gerçekten zorlanacaksınız riske atılacak birşey değil bence çünkü devlette son raddeye kadar sezeryan asla onermezler
NurYm tugcesakzci ben kilosunun çok doğru olduğuna inanasım gelmiyor normalin üzeri ama ölçümleri baş ve karın çevresi ölçümleri 39-40 hafta olarak görünüyordu geçen hafta. Bugün 37+0 oldum.
NurYm ecembugra53 nasıldı peki ölçümleri boy kilo mesela? Normal ile başlayıp normal doğum mu yaptınız bilgilendirirmisiniz?
ecembugra53 NurYm 3500 doğdu normaile başlayıp spinallw bitti malwzef cunku bebeğimin suyu bitti rahim acmayınca amelşyat olmak zorunda kaldım
crazymommy NurYm Kaç kg gözüküyor ultrasona göre? Kilo yanılabilir ama ileride gitmesi 3-4 hafta hiç normal değil gerçekten iri bi bebek demek ki. İleri gider 1 hafta gider hadi 2 olsun zorlasan