Gulsahkizilkan Serenayozn Benimde şekerim var yediklerime dikkat ediyorum 35.haftamdayım bebek gelişimi haftasıyla uyumlu çok şükür. 140ı geçmemeye çalışıyorum arada geçtiği oluyor bir kaç kez 166 falan oldu ama genelde kontrol altında tutuyorum. Doktoruma söyledim sezaryen istiyorum 38.haftada doğum olabilir mi dedim o da olur dedi. Haftaya çarşamba kontrolüm var 36.hafta oluyor bakalım ne olucak gün vericek mi. Sizin değerleriniz nasıl ki
Serenayozn Insulin igneleriyle aclık 100 civarında tokluk 140 civarında çıkıyor ama hem bebeğin gelişimi 3 hafta önden gidiyor hem de suyu fazla, ayrıca diyetten midir nedir sürekli migrenim tutuyor