Arkadaşlar merhaba🌸 bugün çatlatma iğnesi 11. Günü ama yine de gidip kan verdim , belki ilaç etkisi ile de pozitif çıkabilir, negatif çıkabilir bilmiyorum ama aranızda kan testi verip pozitif çıkan ve devam eden var mı , ya da negatif çıkıp sonradan pozitife dönen var mı aranızda ?