Barabar Kızlar merhaba 16+2 deyim. Bazen karnıma bakıyorum seğiriyor gibi oluyor. Bebekten kaynaklı olabilir mi yoksa bağırsak vs flan mıdır deneyimli anneler fikriniz nedir ilk hissi çok merak ediyorum da 😊
Mucizemibekliyorum_ Barabar ben 16+1 de hissettim ama tek ve künt vurma şeklindeydi. Erken değil yani bu kişiden kişiye değişebilir
Deletedmom_85 Barabar evet olabilir. Ben 15.haftadan itibaren 1 2. Kere belli belirsiz hissetmiştim 16 da bir tık daha artmisti. 17.haftadan itibaren başladı tekmelere hiç durmadı yavrum o günden beri.
Kemalberk Barabar ilk gebeliğimde bende seğirme olarak hissetmiştim o bebeğiniziz hareketi şuada çok gücü olmadığı için o şekilde hissediyorsunuz ileriki haftalarda daha kuvvetli hissedersiniz 😇
canss_96 Bende 16. Haftamda hissettim gece 01:40 sıralarıydı eşim askerdeydi çok değişikti hem seğirme hemde böyle bi dalganma gibi😊🥰
Aybarssena Ben 17 de hissetmiştim önce anlamamıştım tabi, şuan 20.haftaya giricem çok net hissediyorum. Sende bence bir iki haftaya kalmaz bağırsak mı yoksa bebek mi oldugumu net ayırt edersin 😍