30 Eylül 5 Ekim arası adetdim. 7-11-13- değerlendirdim 14 catlamam oldu. Bir iki hafta belirtim vardı kaşık sırt uyku hali test verdim pazartesi salı günü çıktı 0.37 yok gözüküyor ama 25-26adet gecikti geç döllenme olma olasılığı varmı sizce 3-4 gün daha geçerse birdaha vericem kan folidoce kullanıyorum geç öğrenen varmı