_Tazeanne Crp yüksek çıkmış kanda enfeksiyon demek oluyor hastaneye ne zaman gideceksiniz hamileyseniz bi an önce gidin
FDM220 _Tazeanne gittim zaten ilaç kullanıyorum ama şikayetlerim geçmedi antibiyotik ve fitil .. Pazartesi kontrolüm var
FDM220 umrumdadegil evet ama doktorlar hamilelikte normal diyo bu bana göre de yüksek ama niye böyle diyorlar anlamıyorum kaşıntım çok fazla özel bölgede zaten
umrumdadegil FDM220 başka doktora gidin isterseniz bazı doktorlar önemsemiyor benimki sizden daha düşüktü ama antibiyotik başlamıştım
FDM220 umrumdadegil antibiyotik başladı banada ama hala kaşıntım geçmedi Kaşıntı enfeksiyon olduğun için olmaz mı
Hayrisko Benimde crp değerim 15 çıktı aile hekimi çok yüksek dehil dedi kendi doktoruma gidecem fazla yüksek değil ama ilacmi baslarki